YAPRAKLARIN DANSI ŞAL.HADİ BAKALIM ŞALCILAR ÖDÜLLÜ ETKİNLİK.

Hobievimiz/YAPRAKLARIN DANSI ŞAL.HADİ BAKALIM ŞALCILAR ÖDÜLLÜ ETKİNLİK. => Canlarım mod olduktan sonraki ilk etkinliğim. malum bir şal canavarı olarak ilk etkinliğimde güzel bir şal oldu. öncelikle bu şala talip

YAPRAKLARIN DANSI ŞAL.HADİ BAKALIM ŞALCILAR ÖDÜLLÜ ETKİNLİK.   23733

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

#1620
  • Çevrimdışı batu_doğu

  • ✿Site Lady✿
  • *
  • İleti: 1314
  • Toplam Repler +9/-1
  • Cinsiyet: Bayan
  • ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq :)
  • Yaş: 18
  • İsim: selcen çelik

benimkide hediye gitti ama ben kendimede örmek istiyorum bu şalı ve evet benimde 3 repim vardı sanırımmmmm



s


#1621
  • Çevrimdışı necmiye04

  • ✿Gold Özel Üye✿
  • *
  • İleti: 7369
  • Toplam Repler +20/-0
  • Cinsiyet: Bayan
    • HAROSA2
  • Nerden: Tokat
  • Yaş: 40 olacak
  • İsim: Necmiye
Zeynep hocam şalın çok güzel olmuş ellerine sağlık


#1622
  • Çevrimdışı şermin

  • ✿Hobievimizli✿
  • *****
  • İleti: 300
  • Toplam Repler +0/-0
  • Cinsiyet: Bayan
  • Nerden: instagram
  • Yaş: 43
  • İsim: Berrin
birde bu şalı  örmek istiorum  sonbahardan sonra  inş sıra buna gelecek  beğendiğim şalların  arasında biri bu  inş örerebilirim  TK9


#1623
  • Çevrimdışı ♥aylinaaleyna♥

  • ✿Co Admin✿
  • *
  • İleti: 28217
  • Toplam Repler +15/-0
  • Cinsiyet: Bayan
  • Nerden: ANTALYA
  • Yaş: 40+
  • İsim: aylin
Örersin  canım Sen yeterki örmek iste  LHG


#1624
  • Çevrimdışı ♥elif tuğba♥

  • ✿Yönetici✿
  • *
  • Başımın üstünde yeri olanları, hiç aşağı indirmedim ben. Kendi düşenler hariç. . !
  • İleti: 26870
  • Toplam Repler +9/-2
  • Cinsiyet: Bayan
  • Nerden: istanbul
  • Yaş: 37
  • İsim: şükran
şal örmek ayrı bir tutkudur abla..elindekiler bitsin tabi ki de örebilirsin amma gözünü korkutmak istemem ama eğer şalda tecrübeli değilsen bu şal biraz zorlayıcı olabilir..gerideki sayfaları gezdiysen en profesyonel şalcılarımız bile çok uğraştı bu şalı örerken.. yw3 yw3


#1625
  • Çevrimdışı şermin

  • ✿Hobievimizli✿
  • *****
  • İleti: 300
  • Toplam Repler +0/-0
  • Cinsiyet: Bayan
  • Nerden: instagram
  • Yaş: 43
  • İsim: Berrin
deme yaa şükrancım bi hevesle sonbaharı başladım zevkle örüorum şimdilik uyraş vermeden emek vermeden  bişi olmaz bende uyraşa uyraşa  örerim sora sora  yardım eden olur  canım  mutlaka  örsök  meşhurumdur  yw3 yw3


#1626
  • Çevrimdışı ♥aylinaaleyna♥

  • ✿Co Admin✿
  • *
  • İleti: 28217
  • Toplam Repler +15/-0
  • Cinsiyet: Bayan
  • Nerden: ANTALYA
  • Yaş: 40+
  • İsim: aylin
Yardımcı oluruz canım korkma sen  LHG


#1627
  • Çevrimdışı şermin

  • ✿Hobievimizli✿
  • *****
  • İleti: 300
  • Toplam Repler +0/-0
  • Cinsiyet: Bayan
  • Nerden: instagram
  • Yaş: 43
  • İsim: Berrin
çok tşkler aylincim canım benim LHG


#1628
  • Çevrimdışı ♥elif tuğba♥

  • ✿Yönetici✿
  • *
  • Başımın üstünde yeri olanları, hiç aşağı indirmedim ben. Kendi düşenler hariç. . !
  • İleti: 26870
  • Toplam Repler +9/-2
  • Cinsiyet: Bayan
  • Nerden: istanbul
  • Yaş: 37
  • İsim: şükran
deme yaa şükrancım bi hevesle sonbaharı başladım zevkle örüorum şimdilik uyraş vermeden emek vermeden  bişi olmaz bende uyraşa uyraşa  örerim sora sora  yardım eden olur  canım  mutlaka  örsök  meşhurumdur  yw3 yw3

Tabi ki emek olmadan yemek olmaz derler ablacığım ..Allah razı olsun burada evimizdeki herkes her iste o kadar yardımci ki mümkün olan her şekilde yardımcı oluyorlar..ben  korkutmak icin demedim hani ilk kez şal örenler zorlanabilir bu modelde demek istedim tabi öre söke tecrübe kazanacağız..kolay gelsin..


#1629
  • Çevrimdışı şermin

  • ✿Hobievimizli✿
  • *****
  • İleti: 300
  • Toplam Repler +0/-0
  • Cinsiyet: Bayan
  • Nerden: instagram
  • Yaş: 43
  • İsim: Berrin
estağfirullah şükrancım  dediklerin doğru canım haklısın tşkler saol canım LHG


#1630
  • Çevrimdışı necmiye04

  • ✿Gold Özel Üye✿
  • *
  • İleti: 7369
  • Toplam Repler +20/-0
  • Cinsiyet: Bayan
    • HAROSA2
  • Nerden: Tokat
  • Yaş: 40 olacak
  • İsim: Necmiye
Yönetici arkadaşlardan bir şey rica edebilirmiyim.forum üyemiz Dilekurt arkadaşımıza salın yapılışını gönderebilir misiniz zahmet olmazsa


#1631
  • Çevrimdışı Asmeransa

  • Elmas Üye
  • ***
  • İleti: 60
  • Toplam Repler +2/-1
  • Cinsiyet: Bayan
    • https://m.facebook.com/gamzenintasarimi
  • Nerden: İzmir
  • Yaş: 27
  • İsim: Gamze
Benim rep niye verilmemis acaba hala? Resimleri de atmistim ama.


Etiket:
 

İğne oyaları   Lif örnekleri iğne oyası modelleri